Úvodní stránka > Kult nebo Hnutí 2012? > Ztracená Nediskuze k článku Hnutí nebo Kult 2012: Zcela neTransformační poselství o neMoudrosti

Ztracená Nediskuze k článku Hnutí nebo Kult 2012: Zcela neTransformační poselství o neMoudrosti

Tato diskuze pod článkem byla původně umístěna na http://www.bezhranic.estranky.cz/ kde ale po čase s článkem zmizela, nevím ani proč ale to není tak důležité. Je to hlavně přesný obraz určité kultury NE – DIALOGU na internetu, který preferují Ti, kdo mají rádi svoji ANONYMITU za podivnými internetovými přezdívkami. Jak jsem už psal na začátku, tato diskuze měla asi zmizet, ale internet se jen tak oklamat nedá a mnohé co je „definitivně“ smazáno, je možné objevit.

zbytečné (tey, 10. 08. 2009 16:21)

tento článek (kritika) se mi zdá úplně zbytečný(á)…lidé si umí přece vytvořit svůj vlastní názor.

komentáře -:) (Andromeda, 10. 08. 2009 08:34)

Tak článek jsem nečetla ani nevím proč,prostě mě to nějak nic neřeklo nebo nevim co, ale četla jsem komentáře. Byly zajímavý:-)jako hra na kočku a na myš:-) Ono je potřeba si uvědomit, že je těžké se někomu zavděčit. Když někdo něco napíše tak se nikdy nezavděčí všem, vždycky bude někdo, komu se to nebude líbit. Ale to je o tom se nad tím umět povznést a nevšímat si toho. Nač ubližovat sám sobě a rozčilovat se nad tím, že tenhle to nechápe tak a ten zas onak. Informace jsou důležitý. Pokud nás nějaká nadzvyhne ze židle tak zjistit proč tomu tak je a ten pocit spracovat, prosvětlit ho a dát tomu pochopení a lásku sám sobě a ostatním. Je to těžké, ale mějme se rádi*

Ano… (Samael, 09. 08. 2009 20:14)

Každý potřebuje ke svému vývoji své vlastní zážitky a z informací jemu dostupných si vybírá to, co je mu blízké a pomůže mu na cestě dál. Ale na druhou stranu, když ty informace nejsou k dispozici, pak to také není ono. Proto každý potřebujeme každého a všichni jsme jedno. A to je to, oč tu běží. Ahoj Anandi 🙂

XXXX-2 (anandi, 09. 08. 2009 20:02)

😀 Díky Samaeli, od tebe to beru, protože vnímám, že k sobě poctivá jsi. Ale nabídku přijmout nemůžu, poněvadž bych dělala přesně to, o čem tu píši hahaha. Nepotřebuji a nechci lidem předkládat „pravdivé“ náhledy na svět, aby si pak snad nedej bože udělali nějaký názor a za ten názor bych pak mohla já hahaha -to snad nééé :-))) Nemám zájem s nikým manipulovat a ukazovat mu, že je něco někde jinak..na to ať si každý přijde sám. Stejně člověk může lidem říkat že jsou věci „makový“-oni to stejně budou vidět že je to „takový“-protože na to zkrátka ještě nejsou připravení. Tomu se asi říká vývoj :-))) Tak dobrou s kobrou 😀

Souhlasím (Samael, 09. 08. 2009 13:01)

Já s tím plně souhlasím, ale jako vedoucí blogu a tím pádem tak trochu publicista jsem ráda, když lidem ukážu všechny a jakékoli náhledy na náš svět. Nemůžu každému neustále tvrdit jen to, co si myslím já sama. Řekla bych, že dobrý učitel nechává své žáky, ať si sami vyberou z plné palety informací, ke kterým přijde on sám. Proto tu sbírám různé útržky z různých zdrojů pokud možno co nejrůznorodějších. Z objektivního hlediska s těmi lidmi často i souhlasím, protože můžou být lidé, kteří prožijí 2012 jako rok plný jejích osobních katastrof, můžou tu být tací, kteří se přetransformují dřív a pro něž bude 2012 jen symbolický a také tací, co to nebudou vnímat vědomě vůbec, protože se transformují nevědomky a ve svém životě se věnují raději něčemu úplně jinému. Takže pravdu může mít každý a to pro jistý okruh lidí, kteří souvisí s ním samotným. Vlastně jsem slyšela jednou dokonce i od andělů, že se situace na Zemi tak mění, že i oni sami nevědí najisto, co vlastně v ten 2012 bude. Necháme se překvapit. Každopádně děkuji za moudrá slova!

Měj se! Ahoj!!

Reakce (Ireversible, 09. 08. 2009 10:51)

Ahoj. Sám rok 2012 je zajímavý, je určité dobré o tom něco vědět, to každopádně. Ale na druhou stranu se tím vůbec nezabívám. Proč taky? Ti co žíjí přítomným okamžikem a snaží se přítomně a láskyplně tvořit, tak pro ně je rok 2012 datum, které přinese něco neobvyklého a to přesun do větších vibrací.

Ale bát se, spekulovat, celé noci hledat, to je důkaz toho, že nějaké věci nemá v sobě konkrétní člověk srovnané. Pak jsou tu ti, kdo chtějí udělat určitou osvětu druhým, aby věděli, co je čeká, to plně chápu, ale mít strach a proto pořád číst, že se stane jen to dobré pro člověka. Nebo, jak tu bylo řečeno, že někteří v jiných článcích straší jiné lidi svými futuristickofiktivními teoriemi. Ti co tak činí, nečiní s boží přítomností, co čloběku nepřináší radost(myšlenka, vize atd.) nepochází z večného a tudíž z božského zdroje, ale z jiných zdrojů. Tak je jedno z vesmírných pravidel. Budoucnost si tvoříme svými myšlenkami, svými pocity si přitahujeme lidi a situace, aby naší vizy naplnili, at už pozitivní, nebo negativní, pže univerzum vám dá, to co si přejete, at už z vašeho duálního hlediska dobré či zlé.. Proto tvořte svou vlastní vizi a svou vlastní překrásně láskyplnou budoucnost, není to přeci jenom lepší? tvořiti krásné, myslící na překrásné, než se strachovati hrůzných konců a vizí jiních lidí. Je to jejich obraz budoucnosti, né váš! Děkuji za pochopení:)

PS: Anandi (Samael, 09. 08. 2009 09:32)

Nastiň nám třeba, jak by mohl vypadat svět z tvé perspektivy. Co si myslíš, že se zrovna teď děje? Jak víš, sbírám tady různé názory a opravdu bych o to stála. Krom toho ti to i pomůže s tvým vlastním obrozením. Napiš mi to třeba na mail a pak to zveřejním jako jdalší příspěvek. Jak už jsem psala, myslím, že v sobě obsahuješ velkou moudrost, jen to nemáš ještě srovnané. A já bych si opravdu ráda přečetla něco z tvé moudrosti. Ahoj!!

Anandi (Samael, 09. 08. 2009 06:20)

Víš, co tě štve? Ty sama. Štve tě celý svět ne kvůli světu samotného, ale protože jsi v transformační fázi, kdy hledáš sebe sama. Ráda bys našla nějaký vzor a nějakou formu sebevyjádření, ale nemůžeš, protože svým sebevyjádřením jsi jenom ty sama. Hledáš sebe samotnou a divíš se, že tě něco na tomhle všem štve. No bodejď by ne. Tohle je nejtěžší fáze transformace. Přijde ti, že všechno je lživé, ale není to kvůli tomu samotnému, ale kvůli tobě, protože si lžeš ty sama. Ještě jsi nenašla pravou formu svého uskutečnění a právě ji hledáš. Je to tak trochu jako jistá forma puberty a je to těžké. No a na Cybervlkovi tě pravděpodobně rozzuřilo to, že je v podobné fázi vývoje, ale dovede to vyjádřit mnohem kulantněji, protože je starší a se svojí fyzickou pubertou už se vyrovnal dávno. Ale ty jsi mladší a stále to v tobě bují. Můžu o tom mluvit, protože jsem si tím prošla sama, takže čerpám ze svých vlastních zkušeností. Myslíš, že ti lžu, když se nevztekám? Mám v sobě vztek ve velikosti dvou sluncí, který se projevuje ve stresu, když s něčím bojuji. Ale protože už se nějakou dobu nimrám ve svém nitru, dovedu s tím pracovat s větším nadhledem. Pravděpodobně máš velké schopnosti a hvězdné znalosti, které se právě teď začínají projevovat z tvého podvědomí do normálního myšlení. A protože tvá vnější mysl není připravená přijmout to obrovské množství světla, vzniká nerovnováha. Ale ty to překonáš. Je ted toho prostě na tebe moc, ale dá se to zvládnout. Když už ses do toho dala, tak bojuj a pak najdeš svou vlastní pravdu a nikdo ti nebude moct lhát. Měj se! Ahoj!!

xxxx (anadi, 08. 08. 2009 19:57)

Dobrá Samael, takže jinak. To, co mě skutečně někdy ještě rozčiluje je to nekonečné pokrytectví „duchovních“ co neustále káží a dodávají zaručeně „pravdivý“ pohled na věci, které jsou ty jediné a pravé. Nejspíš to opravdu nevidíte, ale píše to samé i Cybervlk. To, že píši obhrouble a neurvale je jen proto, že jinak se k tomu „jádru“ u druhého dostat už nedá. Jen když to člověk napíše opravdu tak jak to vidí a cítí je někdy jediná možnost jak tomu druhému otevřít oči-o což ale nikdo nestojí samozřejmě. Udělala jsem tu úmyslně ze sebe hňupa, abych demostrovala, že to tak skutečně je, a otevřelo se přesně to, co sem z tohoto cítila a vnímala-pokrytectví a sebedůležitost. Už mě opravdu nebaví číst neustále stejné pohledy na svět, kdy s hezky obalenými slovíčky jeden člověk s prominutím „oblbuje“ druhé pod rouškou „duchovnosti“. Proč Milarepa musel snášet tolik útrap, proč Don Juan musel být napřed totálně pokořen, aby se dostal k tomu co on skutečně je? Zavítala jsem sem jen „náhodou“, jak jinak. Takže díky, už se mě nemusíte bát…už mlčím jako ryba hahaha. Jdu do lesa-tam si nikdo na nic nehraje. Ještě snad jen k tomu, že bych se měla cítit nějak nadřazeně, nebo výš, nebo kde, hahaha…tak tohle je mi opravdu naprosto jedno. Nemám žádnou potřebu se nad druhým povyšovat. To jsou jen vaše programy, které tak chcete vnímat. Upřímnost tu není to, co lidi dovedou unést-ale hezký slovíčka v cukru ano. S mnoha věcmi v článku Cybervlka se dá hodně polemizovat, ale proč, šla jsem jen jako vlk po centrální kosti, kterou jsem viděla zavěšenou na větvi hahaha. Mějte se :-))

hau :-))

Hmm (Vincent, 07. 08. 2009 22:54)

Myslím si, že ten kto dosiahol istú duchovnú úroveň, tak sa nepotrebuje tým chváliť a ponižovať úroveň toho druhého. Preto o Anandinej duchovnej vyspelosti musím silno pochybovať. Ak to čo píše má byť humor, potom ja takýto humor veľmi nechápem a nemusím ho. Ak si svojim „humorom“ musí niekoho doberať, tak nech si doberá najmä samú seba a nie druhých. Súhlasim s cybervlkom, že diskutovať sa má bez urážania svojho oponenta.

:-))) (Marty, 07. 08. 2009 21:32)

…nechtěl jsem k této diskuzi napsat vůbec NiC 🙂 ,ale po přečtení mne to nedá 🙂 děkuji za ní ;)…

mějme se všichni Krásně

Nadhľad (Ladislav, 07. 08. 2009 20:57)

Pokúsme sa dať raz dohromady dva nezlučiteľné svety. Dobrý majster zostáva v pozícii vrchného pozorovateľa a necháva svojich žiakov (i všetkých zúčastnených) dospieť k svojmu sebapoznaniu ich vlastnou cestou. Datuje sa príhoda, že sa v ášrame písala písomka na tému čo je to vlastne život. Najviac bodov dostali tí, ktorí nenapísali nič.

Od Vás p. Anandi, ktora dokážete perfektne nastavovať zrkadlá by som na záver očakával predsa len harmonickejšie tóny. Prihliadnuc k tej čiernej diere, čo ste ju spomínali. Máte na viac, takže trochu elegancie by nezaškodilo.

A když už… (Samael, 07. 08. 2009 20:49)

… jsme u těch součástí sebe sama, tak každou je třeba milovat ekvivalentně a bez zábran. Ovšem ne každá z našich součástí se v tomto světě dovede projevit klidně a radostně. Právě proto se některé objevují v dobách transformace tímto bouřlivým způsobem, aby na sebe ukázaly a upozornil nás, že se s tím máme vyrovnat. A týká se to samozřejmě nejen Anandi, ale nás všech. I já jsem dneska transformovala. Čím déle to děláte, tím lepší v tom máte cvik, ale chce to odvahu, přiznat sám sobě absolutně všechno, co stále ještě zůstává skryto v hlubinách podvědomí.

Tak se držme! Ahoj!

Nemůžu si pomoct… (Samael, 07. 08. 2009 20:35)

Milá, Anandi, teď budu k tobě tvrdá asi já, ale nemůžu si pomoct. Víš, takhle podrážděně reaguje na nějaké téma pouze člověk, který je zrovna ve stavu, kdy se sám pokouší vyrovnat s nějakým problémem, který se odráží v dané diskuzi. Už před tím jsem se ti snažila jemně naznačit, že ten problém není v Cybervlkovi, ale v tobě. Pokud jsi tak znalá, jak sama sebe presentuješ, pak bys měla vědět, že každý člověk má svou unikátní cestu sebevzdělávání a nikdo nemá právo mu jeho cestu rozmlouvat nebo nějak kritizovat. Stejně tak i obrození každého z nás vyžaduje různou dávku času. Někteří se vyvíjejí rychle a překotně, ale nestačí zpracovat daná témata svého vývoje do hloubky, to jsem třeba já. A někteří si na to nechají delší dobu a vše si pořeší pomalu a podrobněji. Co je lepší? Dokážeš na to odpovědět? Stejně tak bys měla vědět, že skutečně obrozený člověk nebude mluvit o tom, že je někdo na vyšším nebo nižším stupni vývoje, jednoduše protože ví, že není nižší a vyšší, stejně tak jako není lepší a horší. Vše je jen další z unikátních sebevyjádření Absolutní existence Boha. Když mluvím o zlu, mluvím o temné vesmírné energii, která je zcela reálná a má opačnou vlnovou fázi vůči světlu, ale to je o něčem jiném. A když už jsme u toho humoru, mnoho krát jsem zažila lidi, kteří skrývali svůj vztek za zdánlivým humorem. Ale já mám ráda upřímnost, proto pokud už máš na něco vztek, napiš to přímo a neschovávej se za frázemi. Pokud však myslíš svoje slova vážně a dělá ti problém, že ti nikdo nerozumí, nebo že se se svými vlastními vědomostmi nedovedeš zatím vyrovnat, což se děje, já jsem si tím prošla mnohokrát, nejsi na to sama. Stačí říct. Zamysli se a upřímně odpověz sama sobě, co tě vlastně na Cybervlkovi štve. Pak budeš vědět, že je to jen další nevyléčená část tebe samotné. Měj se! Ahoj!!

😀 (anandi, 07. 08. 2009 19:06)

😀 a nepochopí a nepochopí … a pak ohnul kovář Bobeš, nebo jak se jmenoval, strážným jejich halapartny…Tak někdy v příštím životě. I když tedy nevím, jestli bych tu chtěla ještě vůbec zůstávat 😀 Raději si skočím do té propasti.

hau :-))

nechápu tu zbytečnou drzost milá Anandi (cybervlk, 07. 08. 2009 18:36)

nech si své infantilní oslovení a zkus to slušně, nemám náladu poslouchat někoho kdo si hraje se slovy a nezáleží mu na tom co povídá, tahle „diskuze“ s Tebou dosahuje nulové úrovně, nehodnotíš mě, hledáš si jen způsob jak na sebe upoutat pozornost, jak jsem už psal nereaguj dokud se nenaučíš slušnému chování

cybervčkovi 2 (anandi, 07. 08. 2009 18:18)

ještě budu pes…i z toho, jak píšeš, abychom se podívali na diskuzi na Gnosis je to opravdu jen a jen známka toho, že potřebuješ,že chceš a vyžaduješ jen diskuzi, kterou chceš řídit a manipulovat dle tvého úhlu pohledu…tak aby se tobě líbila ..hafiky haf …takže jak je to skutečně s tou manipulací? raněné ego se brání a skutečná pravda je pak tedy..legrace? Ne. Přemýšlej aúúúúú :-)))

Cybervlčku (anandi, 07. 08. 2009 18:06)

-možná nechápeš ale jedno. tento svět, jak píšeš je zlý a bezohledný. jenomže pokud se s tím ty sám nevyrovnáš, tak budeš reagovat pořád stejně, no a upřímně-k čemu to vše pak píšeš, když to skutečně nemáš zvládnuté? Jsem na tebe tvrdá, protože ti zřejmě nikdo doposud to zrcadlo nenastavil. Jak chceš přesvědčit,nebo komunikovat s tou „odvrácenou“ stranou hlopupoučkého člověka, který vůbec nemá tušení, oč tu vůbec jde? Já jsem jen malinký trenažérek-můžeš se do mě klidně pustit 🙂 Třeba přes učení Castanedy a Dona Juana, pokud ti to vyhovuje 🙂 Víš, můžeme všichni nastudovat hromadu knížek, číst od rána do večera, ale když se pak setkáš se skutečnou realitou-tou venku, tak najednou zjistíš, že je všechno jinak, a všechna načtené vědomosti jsou jaksi no, že..v p.. 🙂 Iluze, iluze, uluze- Matrix myšlení je dokonalý.

Pokud ještě komicky píšeš, že se musí jednat o slušnou a neuržející diskuzi hahaha tak to si hezky zavařuješ a přitahješ právě to opačné…jojo to budeš vytočenější ještě víc-třeba ze mne nebo někoho jiného. Znám to, proč takto reaguješ, proto si z toho můžu dělat legraci-k tomu ale dojdeš taky, pak se tu budeme řehtat oba 😀

S patosem učeného člověka na mě nechoď, tohle se ti bude vracet, ne třeba teď, ale někdy určitě v budoucnu s 2x takovou silou.Pak zůstaneš najednou stát s otevřenou pusou a koukat na ty roky zpět a říkat si „Co jsem to proboha ty roky vlastně dělal? K čemu to všechno vlastně bylo?“ 😀 jj A třeba zjistíš, že popisovat to, co je venku není třeba, protže popisuješ jen svůj vlastní pohled, který tak chceš vidět. A proč by to vlastně mělo někoho zajímat-ti druzí mají zase svůj pohled, a tak pořád dokola…ale nejspíš mi stejně neporozumíš, díky své vlastní sebedůležitosti hihi

Jop, (Samael, 07. 08. 2009 16:42)

myslela jsem si, že to tak s tebou bude, proto jsem napsala Anandi, že tě vlastně nezná, takže nemůže soudit. Jo, souhlasím s tebou, až na to, že mě ten černý, materialistický svět vždycky připadal, jako pouhá iluze, do které jsem kdysi spadla a která se mi jen zdá. Dlouho jsem cítila, že je to jen noční můra, ale nevěděla jsem ,jak z ní. Hledala jsem a našla jsem cestu, skrze svůj vlastní talent a své transcendentální schopnosti. No, pořád ještě nejsem z té noční můry plně probuzená, pořád ještě existuje okolo spousta temnoty a musela bych být fakt naivní, kdybych si tohle nepřiznala. Ale už vidím alespon na jedno oko a to mi dává lepší porozumění nejen pro ostatní, ale především pro sebe samotnou, což je důležité. A o tom to všechno je. Důležité je porozumět věcem okolo nás a tomu, proč se to všechno vlastně děje. Zakládání nějakých sekt a takové hlouposti, je opravdu pro hloupé lidi, kteří podléhají vlastními egu a aby si nemuseli přiznat pravdu, udělají ze sebe guru. A takové taky nemusím, takže jsem v tom plně s tebou. Ale nesouhlasím, že svět sám je až tak špatný, špatným ho dělají lidé, kteří si uvnitř sebe nesou obrovské peklo hlubokých muk a karmických bolestí. Takoví lidé pak rozesévají peklo dál, protože to jinak dělat neumí. A tak se musí najít někdo, kdo to lidi naučí. Pomalu a po kouskách, bude to trvat léta, ale nikdy se nesmíme vzdát. Protože teprve když se někdo sám vzdá, pak doopravdy prohrává a já nemám prohry ráda.

Tak takhle nějak to je. Jsem ráda, že jsi napsal. Ahoj!

dodatek (cybervlk, 07. 08. 2009 16:32)

Diskuze probíhá k tomuto článku i na gnosis9.net. Můžete se na ni podívat, myslím že je v určitém způsobu o dost jiná nebo se mýlím?

http://hledani.gnosis9.net/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2009080002

pro Samael (cybervlk, 07. 08. 2009 16:27)

Víš Sam.já to vyjádřím otevřeně, asi i jiným způsobem to nejde. Dokážu respektovat druhé v jejich odlišném postoji, ale mám stále před sebou jasnou školu dialogu, který mě učil můj učitel filosofie. Ke každému protivníkovy v diskuzi přistupuj tvrdě, opřen o fakta ale vždy s plnou úctou k člověku jako jedinci. To je pro mě základ k dialogu. Jinak co se týče znalostí, na to aby člověk dokázal vytvořil obhajitelný názor, musí trvale studovat, já osobně věnuji studiu religionistiky, porovnávacímu studiu náboženství a přímému pozorování vývoje v oblasti náboženství a spirituality v České republice skoro 15 let, to jsou určité základy pro mě osobně abych se k věcem vyjadřoval. stejně tak jdu po cestě víry, jsem v základu křesťan, s otevřeností k pravdě i jinde více než 16 let, těžko tedy budu materialista, což Ti kdo v minulosti ode mně něco četli asi poznali. Mám i blízko ke kyberpunku a mnoha dalším myšlenkovým směrům. A jinak co se týče vnímání světa: je dobré se probudit do nepříjemné,zlé a manipulovatelné reality kolem nás která je svázaná jen kolem peněz a tím se dostala do kompletní krize identity celé společnosti, čeká nás kolaps všech hodnot, už to probíhá, už je to tady, stačí se rozhlédnout kolika lidem je vše jedno, hlavně když mají svůj „krajíc“ chleba. Tato doba je bezohledná a zlá, je to jak říkají Indové, věk Kalijugy, temný věk. Kdo mi chce napsat může i na email, rád mluvím s těmi kdo zastávají pravidla dialogu – cybervlk@centrum.cz

Ale článek.. (Samael, 07. 08. 2009 15:04)

… ostatně nebyl jen o manipulaci,ale o shrnutí toho, co se děje v dnešních dnech a to ze zcela jiného úhlu pohledu, než má většina z nás, dejme tomu obozenců… a to se mi právě na tom líbí. Proč bychom se sami na sebe nemohli podívat i retrospektivně? Opravdu je pak Šédl takovým materialistou? Já myslím, že ne. Je mnoho cest, jak dojít ke svému obrození a měli bychom respektovat, že každý máme vlastní originální způsob nahlížení na svět.

Vždyť , o čem by pak jinak byla svoboda?

Tak jsem četla… (Samael, 07. 08. 2009 14:48)

… a no… řekla bych, že dialog tu vychází z ryze osobních zkušeností obou účastníků. Ergo, že kdyby se snažili do hloubky zamyslet nad tím druhým a pochopit ho, přišli by na to, že to není zas tak špatně míněno, ani z jedné strany ani z té druhé.

Anandi, když někoho neznáš, nemůžeš tvrdit, že jsi dál na své cestě, než je on sám. Můžeš říct, kde na své cestě jsi ty, ale kde je ten druhý, to už si musí usoudit on sám. A Cybervlku, ve světě se ději i dost hrozné věci, to je fakt a nějaká ta manipulace tu je, ale vše je relativní a vše má vyšší smysl. Ano, každý bojujeme s útlaky ve svém životě po svém, ale jednoho dne každý zjistí, že vždy bojoval jen sám se sebou a ti okolo jsou jen zrcadlem jeho vlastního jednání, skrytých tužeb a neviděných schopností. A pro Anandi to platí také. Pan Šédl je tvým zradlem, proto se nejdřív pokus mu porozumět, abys lépe chápala sebe samotnou. I já to tak dělám a že jsem to hrozná palice, když se naštvu. Hehe!

Mějte se! Čus!!

pro Ladislava (cybervlk, 07. 08. 2009 14:01)

Mám konkrétní představu o diskuzi: Musí se jednat o slušnou, neurážející konverzaci bez urážek a musí to být věcná konverzace. Jak je možné diskutovat s někým, kdo má chování hulváta a dělá si legraci s vážných věcí? Vydržím dost, ale urážet se opravdu nechat nemůžu. O tématu na které jsem psal článek je potřeba určité znalosti, pokud je druhá strana nemá, nechce je ani získat a směřuje diskuzi do osobních urážek, takovou diskuzi považuji za hloupost a mrhání vzácným časem, který mohu využít jinak.

Nasdhľad (Ladislav, 07. 08. 2009 13:08)

P.Šédl, nemali by ste ukončovať diskusiu akože sa deje zloba, alebo zbytočné slová,..že ste nečakal.

Nechajte to trochu voľnejšie plávať, budeme mať z toho nakoniec všetci omnoho väčší úžitok. Tak to vidím, že ten pán, ( alebo pani? ) si Vás nechcela iba doberať a tú nálepku si nezaslúžila. Schopnosť nadhľadu je skutočne náramná vec a k tomu ešte môze byť poznamenaná našou jedinečnosťou. V každom prípade klobúk dolu pred Vaším výkonom. Až na ten záver. Ten mi pripadá trochu nespravodlivý.

takže věcně (anandi, 06. 08. 2009 21:42)

Pokud nemáš smysl pro humor a nedovedeš se na to vše podívat s nadhledem, pak se máš ještě pořád co učit. V nejmenším tě nemám zájem napadat…dělám si legraci. Je mi líto, že jsi to nepochopil.

To, co by se dalo z tohoto dialogu vyčíst je ješitnost tvá, a nedostatek tolerance kterou vyciťuješ ode mne, což je ovšem hooodně jinak. Jako guru, který tu máš v úmyslu se prezentovat a tedy ten, který někomu má otevírat oči tohle musíš mít zpracovaný..a tohle ti jen ukazuji.

Já nikoho učit nechci, to je stále doména vás mužů, kteří to zkrátka potřebují…to je všeobecný fenomén, který se týká mužu jako takových. Proto na to vše mrkni s nadheldem, pak to možná pochopíš jinak.

hau 🙂

ten předchozí příspěvek je ode mně (cybervlk, 06. 08. 2009 21:35)

Hlavně ukončeme tu zbytečnou diskuzi, tolik zloby a zbytečných slov jsem tady nečekal..

končíme s monologem (cybervlk, 06. 08. 2009 21:33)

vidím, že anonymita webu Ti umožňuje urážet druhé, nemá to smysl, co se mohu z tohoto monologu naučit? Chtěl jsem Ti jenom ukázat, že můj systém myšlení je trochu větší, ve svých letech jsem o kousek dál a nestydím se za svoje názory. Neodpovídej, nemá to žádný smysl..

no vida (anandi, 06. 08. 2009 21:22)

cybervlček se vybarvil a hezky zamíchal učení castanedy a šamanů…nooo a skočil jsi už do propasti? :-)) Pokud ne, tak asi se tu oba nemáme porád o čem bavit :-)))

p.s. neznám nikoho, kdo by byl schopný a uměl skutečně využít učení toho, co tam DJ učí…takže zase hezký s prominutím kecáníčko..takže co dál? 🙂

ještě tedy budu pokračovat ke tvé druhé části…nooo ale řekni mi, proč tě to vlastně tolik trápí? kdyby lidé byli skutečně schopni být IN, tak bys vůbec nic takovýho nepsal..ale psal bys o tom, jak je hezký brouček na louce. 🙂 I když lidem tu „manipulaci“ ukážeš, tak ji stejně neprohlédnou, protže nechtějí. Oni chtějí být ovce-proto pracuj na sobě a odtud toho můžeš udělat mnohem víc-to si piš. 🙂

Pro Anandi II. (cybervlk, 06. 08. 2009 21:15)

Pokud budeš číst mezi řádky, téma jsem zvolil záměrně a několikrát jsem upozorňoval na jednu důležitou věc, všechno popisované zneužívání a manipulace se týkají starých i nových spiritualit, není to o nějakém kritizování, je to bohužel o krutých faktech, ta fakta jsem si nevymyslel, ta tu prostě jsou, ostatní jsou mé vlastní subjektivní závěry a předpokládám, že pravdivými závěry, nemusí se Ti to líbit, nemusíš s tím souhlasit, to ale neznamená, že to není krutá pravda…

pro Anandi (cybervlk, 06. 08. 2009 21:04)

Není to o nějakém nazdvihnutí, je to o tom, že mnohé argumenty již byly řečeny, zabývám se manipulací, reálnou, nepříjemnou, jak jsi řekla týká se to všech.

Mám pro Tebe tip na přečtení, jedná se vysvětlení mé osobní duchovní cesty, možná Tě to překvapí:

https://kult2012.wordpress.com/tezka-cesta-k-probuzeni-1-5-cast/

pro cybervlčka 2 (anandi, 06. 08. 2009 20:41)

Pokud tedy chceš věcnou diskuzi k tématu manipulace v duchovnu..tak mi odpověz věcně: Proč si to vůbec lidé tedy nechají líbit? proč chtějí být hlopoučkými ovečkami a padají do osidel někoho-nečeho jiného? není to proto, že to třeba chtějí, potřebují, nebo nedej boooože je to i baví? kdyby to totiž nechtěli, tak by tam s prominutím nelezli…je to lekce, jako všechno kolem. kdyby nebylo těchto lekcí, tak by to byla nůůůda ..ne? 🙂 neexistuje dokonalost, jakou si představuješ…i ty jsi potravou někoho-něčeho jiného..jen to tak nějak ještě nevíš…nebo víš? :-))) Ano jsem pes, ale ty jsi vlk..takže máš navrch :-))

pro cybervlčka (anandi, 06. 08. 2009 20:33)

áaa děkuji za odpověď, která jak vidno tě nadzvedla ze židle…což je skvělé…páč to stejné děláš i ty druhým…snad vidíš tu paralelu. To není o napadání tebe, jen a jen o tom, že jsme všichni na stejné lodi. Všichni jsem manipulováni, nikdo od toho nemůže utéct. Pokud pak nazýváš lež, či manipulací něco, pak to stejné se děje i z druhé strany..jsou to spojité nádoby. Mrkni na to odtud.

Myslíš, že je jiná manipulace v sektách a v této „neviditelné“ společnosti? A co manipulce církve a jejích hodnostářů, atd. Vždyť jsme manipulováni od malička, abychom mysleli a jednali způsobem, který z nás dělá dokonalé otroky. Pak to, co popisuješ je jen docela malá hra na „duchovno“. To, co je mnohem skytější a záludnější…to popisuj…no fakt :-))

Pro Pelmel (cybervlk, 06. 08. 2009 19:56)

Je hezké kritizovat, ale já bych požádal jen o věcnou diskuzi, jak jsem psal v reakci na podobný příspěvek na gnosis9.net:

Zdravím Tě, smyslem článku bylo upozornit na manipulaci, ne přinášet novinky, snažím se upozornit na to jakým způsobem jsou lidé na nových duchovních cestách zneužíváni. Myslíš, že manipulace se vyhýbá právě oblasti duchovní cesty člověka?

Nevím proč bych měl psát něco radostnějšího, když realita je jiná, manipulace je vážný problém, je jednoduché strkat hlavu do písku. Pokud se mi podaří alespoň jednomu člověku ukázat jakým způsobem je manipulován, tak článek má smysl. Realita může být hodně mizerná při setkání s obětmi sekt, už jsem se setkal s člověkem, kterého právě setkání s přemoudřelým sektářským vůdcem stálo málem život, to je ta nechutná realita.

pelmel (anandi, 06. 08. 2009 19:07)

…bych asi řekla od pana Cybervlka. Míchá jabka s hruškama a dělá to stejné, co kritizuje. Lidi se potřebují bavit, ať je to cokoli-třeba zrovna duchovno. Kolik je skutečných a opravdových hledačů? Je to snad i tento Cybervlk, který jen popisuje obecné věci..nooo bych řekla že nee. Dělá mu dobře jeho vlastní důležitost, takže nic nového pod sluncem a ničím mě tento článek neoslovil. Já nic nového taky nenapíši, protože jsem jen ten „čtenář zaručených zpráv“, které se nikdy nestanou hahahaha a proto taky jen tu obecně kritizuji a obecně plkám o nesmyslech, který mi jen říkají to, že jsem možná na živu..i když kdo ví..jsem?

To, co je Pravda musí člověkem projít jako nůž, jako blesk, nebo jako růžová pomlázka, která mu tu zadnici hezky rozmázne do fialova (když jsme u Saint Germaina hahaha)

Moje a vaše pravda je úplně jiná, kdo to vůbec může zpochybnit? Nikdo-je zkrátka jen moje.A za touhle „pravdou“ je to ještě jinak..že Samaeli.

Reakce na článek (Lenka, 06. 08. 2009 16:40)

Reaguji na článek.Také se hodně zajímám o 2012 .Tak jak píše Sam ,kdo jsme pevně ukotveni na Zemi,můžeme i ulítnout někam jinam je to ok.Je fakt,že je mnoho guru a všeho možného.Také sem si tím prošla ,ale každý jsme duchovně jinak daleko a někdo třeba dnes začíná.Tak přeji všem ,aby na své cestě potkali to co je učiní šťastným a pomůže ostatním.

PS:Ale že chodí po světě exotů léčitelů a tak chi chi pa Sam děkuji za články Lenka.

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

